پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228844
لابي عربستاني‌ها ادامه دارد/ سفر يک هيات از AFC به رياض
تاریخ انتشار : 1396/09/14 10:00:02
نمایش : 1498
در روزهايي که فدراسيون فوتبال در قبال بازي با تيم‌هاي عربستاني در ايران منفعل است، عربستاني‌ها به لابي‌ خود ادامه مي‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که هيات رئيسه کنفدراسيون فوتبال آسيا مصوب کرده بود بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود و انجام مسابقه در کشور بي طرف لغو شده است، اما هنوز به صورت رسمي چيزي درباره بازي تيم هاي ايراني و عربستاني در کشور سوم اعلام نشده است.

فقط علي کفاشيان نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت که لغو بازي در کشور سوم شامل تيم هاي ايراني و عربستاني هم مي شود ولي در بيانيه AFC نامي از کشور ايران نبود و صرفا به ذکر نام کشورهاي امارات، قطر و عربستان بسنده کرده بود.

با اين حال تلاش عربستاني ها در اين ارتباط و قانع کردن AFC براي سفر نکردن به ايران و قطر ادامه دارد و در اين ارتباط قرار است هياتي از کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين کشور سفر کند.

روزنامه الرياضيه عربستان در اين خصوص به نقل از منابع آگاه فدراسيون فوتبال اين کشور، نوشت: «اواخر ماه دسامبر، هياتي از AFC به رياض سفر مي کند تا درباره راهکارهاي برگزاري بازي تيم هاي عربستاني در ليگ قهرمانان آسيا و قطر بحث و بررسي صورت بگيرد.»

هرچند اين روزنامه هم نامي از ايران نياورده است ولي بدون شک فشار عربستاني ها در ميزباني از نمايندگان AFC براي بازي نکردن در کشور ايران ادامه مي يابد. بايد ديد فدراسيون فوتبال ايران که حتي تهديد کرده بود در صورت عدم سفر تيم هاي عربستاني به ايران از ليگ قهرمانان کنار مي کشد، آيا نقش فعال‌تري در کنترل شرايط و تاثيرگذاري بيشتر در تصميمات کلان آسيا خواهد داشت يا خير.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html